Hizmet Standartlarımız

Özel Altınoluk Çağdaş Eğitim Vakfı İlkokulu ve Ortaokulu Hizmet Standartları
#Hizmet Adıİstenen BelgelerHizmetin Tamamlanma Süresi (En Geç)
1Öğrenci Kayıt ve Kabul1. Dilekçe
2. T.C Kimlik Fotokopisi
Aynı gün
2Öğrenci BelgesiSözlü veya yazılı başvuruAynı gün
3Öğrenci Durum BelgesiDilekçeAynı gün
4Öğrenci Transkript – Öğrenim BelgesiDilekçeAynı gün
5Öğrenim belgesini kaybedenlere yeniden belge verilmesiDilekçeAynı gün
6Öğrenci yetiştirme kurslarından yararlanmaDilekçeAynı gün
7Öğrenci servis taşımacılığıÖğrenci Servis Hizmetleri Yönetmeliği’nde istenen belgelerBir hafta
8Burslu ve ücretsiz okuyacak öğrencilerÖzel Öğretim Kurumları Yönetmeliği’nde istenen belgelerBir ay

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri: Okul Müdürlüğü
İsim  : Hürmüz Seda GÜZELİŞ
Unvan : Okul Müdürü
Adres : Altınoluk Mah. Lise Cad. No: 13 / 1 10870  EDREMİT
Tel : 0 (266) 396 90 11
Faks : 0 (266) 396 90 15
e-Posta : info@alcev.k12.tr

İkinci Müracaat Yeri: İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
İsim  : Yusuf KOÇ
Unvan  : İlçe Milli Eğitim Müdürü
Adres : Yılmaz Akpınar Bulvarı 10800 EDREMİT / BALIKESİR
Tel : 0 (266) 373 27 40
Faks : 0 (266) 374 10 49
e-Posta : edremit10@meb.gov.tr